הפוך את העבודה היומיומית של העובדים שלך “העובדים מרחוק” לקלה יותר

בימינו, עבודה מרחוק ביססה את עצמה כאלטרנטיבה חיונית שניתן לאמץ על ידי כל חברה כדי לשמור על התפוקה שלה. בדרך כלל, עבודה מרחוק משתמשת בתשתיות רשת כדי לבצע עבודה אפילו מהבית. העבודה מרחוק, עם הגמישות שהיא מגלה, דורשת התכוננות ומוטיבציה מצד החברה, וגם מצד העובדים. בהמשך נפרט מערך אמצעים שיכולים לעזור לעובדים שבחרו לעבוד מרחוק.

ראשית, כמנהיגים עסקיים, שרוצים ליצור אווירה טובה לעבודה מרחוק, עליכם לבחור את הטכנולוגיה הנכונה. בהקשר זה, יש לציין את תפקידם החשוב של רוחב פס האינטרנט, טכנולוגיות מחשוב המבוססות בענן ומערכות התקשורת. 

לכן, ברור כי כל חברה מציגה את צרכיה כלפי מערכות אלו, כדי לספק סביבה נוחה לעבודה מהבית: קווי טלפון מקצועיים מיוחדים, כלים ותוכנות ועידת וידאו מוסמכים, שירות מסרים מיידיים וה-VPN להסדרת גישה חיצונית לרשתות ארגוניות, וכו ‘. לדוגמא, פתרון VoIP המבוסס על ענן יכול לכלול את מרבית הפונקציונליות מבלי שיהיה צורך בכל מוצר בנפרד. צוות ה-IT חייב לבדוק את המערכת כדי לוודא שהם יכולים לתמוך בכל העובדים העובדים מהבית, ובצרכים הטכניים שלהם.

עבודה מהבית יוצרת צורך בעובדים לתקשר יותר. זה מחייב כל מנהיג עסקי להקים מנגנונים, המעודדים את הצוות להישאר קרוב ולנהל אינטראקציות חברתיות. לדוגמא, ניתן ליצור אווירה זו, באמצעות פורום צ’אט אונליין או שיחות וידאו בין קבוצות.

מנקודת מבט אחרת, כדי להחדיר את רוח העבודה המרוחקת, בקרב העובדים, רצוי להטיל בעדינות הרגלים התנהגותיים מסוימים, המאפשרים לשמור על שגרת עבודה המסמלים את תחילתו ואת סופו של זמן העבודה. זה מומלץ מאוד, כדי למנוע מהעובדים לצולל לתוך הרגלים רעים, הנגרמים על ידי קצב העבודה החדש. כדי למקסם את האופטימיזציה הזו, תוכלו אפילו להעסיק מאמן, שיעודד עובדים להתעורר ולישון בשעות קבועות. בנוסף, ניתן לתזמן מספר שיעורי יוגה, והליכות.

בדיוק כמו הגדרת הטכנולוגיות הנדרשות, העבודה מהבית דורשת גם ציוד מתאים. עובדים עשויים להזדקק כמובן למחשבים, מכונות פקס, טלפונים, אוזניות וכו ‘. מלבד זו, שטח המשרד הייעודי לכל עובד, העובד בו, חשוב לא פחות מציוד אחר. 

בנוסף, עליכם לפתח תחושת תקשורת אמיתית אצל העובדים שלכם כדי שיוכלו לעבוד מהבית בהצלחה. ראשי הצוות אחראים לאווירה הטובה של הצוות, וזאת באמצעות התערבויות אלגנטיות המדגישות את מנהיגותם ואת חושם המפותח בקבוצה. לכן, פגישות וירטואליות שבועיות יהוו תמיכה רבה.

מדיניות ברורה של עבודה מהבית חייבת למסגר את כל הצעדים האמורים לעיל. במילים אחרות, אתה מנסה לשכנע את הצוות שלך בבעיות צפויות וכן ההתחייבויות התואמות להן:

  • זמינות גבוהה ומשמעת
  • הפצה וניהול משאבים
  • הטבות לעובדים
  • שימו לב להיבט אבטחת מידע

היתרונות של העבודה מרחק, שהוזכרו לעיל, משופרות עוד יותר בעזרת האינטגרציות שאנו מציעים ב- VoiceSpin.

חברת VoiceSpin מגלמת ברוח הפתרונות בענן הפועלים בצורה חלקה. מסיבה זו, התמקדנו רבות באינטגרציות עם אחת ממערכות שיתוף הפעולה הפופולריות והגדולות ביותר, המקדמות עבודות מרחוק, שהיא Microsoft Teams.

יתרה מכך, Salesforce ידוע כ- CRM החזק והחסכוני ביותר, המתאים לכל גודל של עסק. VoiceSpin, נצמדת עליו ומבטיחה שלא תאבדו שום חלקיק מהתהליך העסקי שלכם. ממשקי המערכת שלך יאפשרו לך לבצע פעולות בבטיחות מלאה ללא סכנת פריצה או התקפה.

VoiceSpin מסתגלת ליעדי העבודה מרחוק שלכם, ובעיקר מבחינת אינטגרציה יעילה.

ה- CRM כלול באינטגרציות שלנו מהווה רשימה ארוכה, כדי להעיד על המומחיות שלנו, שנפרסה כדי לספק את לקוחותינו. אנו מציגים מגוון בלתי ממצה של ה-CRM הנתמכים: Zoho, Profit CRM, Leverate, Zoiper,…

חברת VoiceSpin עומדת לרשותכם כדי לעזור לכם לגלות את ההבדלים למוצרים אחרים מסוג זה! ההצלחה תלויה ב- VoiceSpin

מחפשים פתרון קול סנטר טוב יותר?

רתמו את פתרונות ה- AI-Dialer וה- Speech Analyzer. אינטגרציות עמוקות ללא עלות נוספת

תיאום הדגמה

Share this article:

  • הפוך את העבודה היומיומית של העובדים שלך “העובדים מרחוק” לקלה יותר
  • You'll like it

    המדריך המלא לציוד מוקד טלפוני
    המדריך המלא לציוד מוקד טלפוני

    האימוץ הגובר של ערוצי תקשורת דיגיטליים והעדפות התקשורת המשתנות, אינן משפיעות על כך שהטלפון נותר…

    מוקד טלפוני במיקור חוץ בשנת
    מוקד טלפוני במיקור חוץ בשנת 2024

    עסקים וארגונים רבים מאמינים כי הדרך היחידה לספק חוויות שירות לקוחות יוצאות דופן היא לטפל…

    הזמנים הטובים ביותר לשיחות קרות לקוחות פוטנציאליים בשנת
    הזמנים הטובים ביותר לשיחות קרות לקוחות פוטנציאליים בשנת

    בשנת 2024 למרות כל המגמות המתפתחות במכירות והרגולציה המתפתחת כדי לשמור על הצרכנים (כמו מאגר…

    All articles arrow right
    watsapp